понеделник, март 03, 2008

Тригодишен драматург и режисьор, драматизация на приказки

Драматургът —
племенницата ми Дарина


Червената шапчица


"Мамо, ти ще си червената шапчица. Аз ще съм майката. Бабо, ти ще си бабата. Ради, (куче, йоркширски териер) ти ще си вълка. Бабо, бабо, чакай, не си играй с вълка!"

Снежанка и седемте джуджета

"Мамо ти ще си Снежанка. Тати, ти ще си принца. Дядо, ти ще си ловеца. Аз съм лошата царица. Сега ловеца трябва да заведе Снежанка в гората."



"Вълкът" —
Йоркширски териер. (източник на снимката)
Нямам снимка на оригинала, но много си приличат



Дарина, 3 годишна, драматург и режисьор.

1 коментар:

Стойчо каза...

Уф, одрала е на майка си кожата:-) Да е жива и здрава!

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)