сряда, декември 02, 2009

Blog Masters 1

Ако попадаш в една от тези категории — хора, работещи в сферата на PR, маркетинг, реклама, различни агенции, компании и професионалисти (и нямаш блог?), които искат да разберат следното:

  • Какво са блоговете?
  • Защо ни трябва блог?
  • Как да комуникираме с тази нова медия; Как да си говорим с блогърите и какво да очакваме от тях; Как можем да работим заедно?
  • Как да изградим и да достигнем до обществото, което ни е нужно. Управление на общества.
  • Какво са социалните мрежи, как и защо да ги използваме за нашите цели? Facebook, twitter, favit, svejo, youtube ....
  • Защо търсещите машини са важни?
  • Защо блогът ни трябва да е ползваем и за хората
  • Как да комуникираме с публиките, които постояннно присъстват онлайн,

то трябва задължително да дойдеш на Blog Masters 1, на 19.02.2010г.в хотел Holiday Inn Sofia.

Събитието не е безплатно, но затова пък ще получиш вниманието и практическите съвети на лекторите, които са хора с опит и реални познания и всекидневен опит в областта (аз бях любезно поканен да бъда един от тях, за което сърдечно благодаря). Лично аз ще отговоря добросъвестно на всички въпроси зададени до мен, включително ще си оставя по-сложните за домашно. Бонус: Обичам да обяснявам.

Повече за събитието ще прочетете на сайта


5 коментара:

Апостол Апостолов каза...

Далеч по- задълбочени и изчерпателни отговори на тези въпроси хората биха получили в моя курс по Интернет маркетинг.

dzver каза...

Чудя се как да се образовам що е то блог. Дали да посетя блог мастърс или курса на Апостолов? Кое ще ми препоръчате?

Стойчо каза...

аз отивам при Апостолов. Лекцията на Комитата ще чуя на маса :-)

Комитата каза...

цъцъцъ отрепахте бизнесмодела

Анонимен каза...

Комита, много съжалявам за RE:TV, но проектът си личеше, че е ялов. Правеше се от малко известни хора в бранша, липсваше интригата.
Много ми приличаше на блог-on line.
А ние простите имаме нужда от подобни интелектуални презентации. Да чуем я нещо различно от казион ните медии, я някой македонски поет да поговори мръсотии...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)