петък, декември 04, 2009

Концерт на Фолтин в Sofia Live Club


Снощи бях на концерт на Foltin в Sofia Live Club. След като ги слушах до припадък в колата миналата година - на морето, в Гърция, в София и къде ли не.

Свободата дава чудни плодове и в Македония откакто се диша по-лесно, на светло излизат много интересни творци. Дори и аз реших да запозная българската публика с един от тях. ;-)

Фолтин свирят някакъв много як глобален микс от жанрове — приличат ми едновременно на Shantel, Depeche Mode, Cesaria Evora, Doors, мешат джаз, рок... и още мноооого други с учудваща лекота, а фронтменът Бранислав Николов е невероятно музикален и невероятен глас. И, естествено, са битолчани.

Момчетата много се кефиха на концерта. Лично аз харесах всичко, малко не ми бяха много ясни парчетата "за игранье", т.е. инструменталните, но концертът си беше феноменален.

Това им е Myspace страницата

Абе ако дойдат пак, не ги пропускайте! Ще дойда и аз ;-)







.

4 коментара:

Съзерцател каза...

много добър концерт! :)

Събина каза...

Много, ама много ти завиждам :(((

Belomore каза...

Много приятно звучи поне това парче, сигурно и концертът е бил интересен.

А ти що не си казал нищо досега, бре, маскара! :)
За компенсация ще дадеш албума за детайлен преглед.

Анонимен каза...

http://www.flickr.com/photos/radulov/sets/72157622825372657/show/

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)