петък, юни 14, 2013

#ДАНСwithme, Джаба!

Тази вечер ще има протест срещу назначаването на Делян Пеевски за ръководител на ДАНС пред Министрески съвет в София от 18,30, в който смятам да взема участие.

Нямам идея кой го организира и засега не ме интересува. Радан също е писал по темата.

Театърът, който Цветанов и Пеевски играят в Парламента, започва да се превръща в горчива гротеска и при това горчива гротеска, която ние ще платим.

Аз имам и още предложения –
Цветан Цветанов за директор на Института по български език към БАН
Николай Барекоф за шеф на БНТ
Братя Галеви - за кмет на Дупница

Сигурно помните моя анализ на герба на ДАНС, който предвещаваше лоша карма ;)

Идеята беше да се подари ГДБОП на Пеевски ли бе? Абе вие срам нямате ли, както казва Пеевски ;)

В другите градове също са обявени сборни пунктове:

  • Благоевград, Американския университет, 17:00 
  • Бургас, сградата на общината, 18:30 
  • Варна, сградата на общината, 18:30 
  • Димитровград, сградата на общината, 18:30
  • Казанлък, Лъвовата чешма, 18:30 
  • Ловеч, сградата на общината, 18:30 
  • Пазарджик пред Полицията в 18:30 
  • Перник, на площада, 18:30 
  • Плевен, площад "Възраждане", 18:30 
  • Пловдив, паметник Съединение, 18:30 
  • Русе, площад "Свобода", пред общината, 18:30 https://www.facebook.com/events/566520116732118/ 
  • Сандански, пред общината, 18:30 
  • Сливен, сградата на НТС към общината, 18:30 
  • Стара Загора, пред общината, 18:30 


 #ДАНСwithme, Джаба!


PS. На тези сега, които ще ми изтъкват предимствата на управлението на ГЕРБ във вида на „доброто старо време“, трябва да ги разочаровам - няма как управлението на ГЕРБ да е било доброто старо време, когато Пеевски, Бареков, Миро Мършата, Борисов, Цветанов и Емо Фаса бяха част от него. Имам още имена, ама да задръствам текста.

Въпросът „Сега ли беше по-добре или преди?“ не е коректен, ако всеки път на везните слагаме Пеевски със всичките му креатури, фирми и медии.

PPS. А и също – може да се окаже, че е сравнително лесно да се излезе от тази каша, защото имам подозрения какво може да се окаже, ако някой провери дипломата на Пеевски, защото...


„Чл. 8. (1) Държавна агенция "Национална сигурност" се ръководи от председател, който се
назначава с указ на президента на Република България по предложение на Министерския съвет
за срок 5 години.
(2) Председателят се подпомага от двама заместник-председатели, които се определят с решение
на Министерския съвет за срок 5 години по предложение на председателя на агенцията.
(3) За председател и заместник-председатели на агенцията могат да бъдат назначавани лица,
които:
1. имат само българско гражданство;
2. имат висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър";“

10 коментара:

Belomore каза...

"Всички други са по-добре. Имате целия спектър ляво-дясно на изборите, включително и еко-партия, която тепърва ще се доказва. Дори клоуните от РЗС и Атака изглежда имат повече характер от Бойко Борисов и ГЕРБ..."

Нали знаеш кого цитирам?

Както и да е, ще се видим довечера, за да ти набия канчето лично! ;)

Комитата каза...

Знам много добре кой цитираш, може и линк да сложа.

Не се отказвам от думите си, между другото. ГЕРБ с Мирослав Найденов, с Емо Фаса, с ПЕЕВСКИ!!!, с БАРЕКОВ, с Цветанов и Борисов, по-добре ли е?

Това, което реди картите в момента, явно не е партия, а олигархия в чист вид.

Не забравяй че Пеевски и Бареков съвсем плавно преляха от старото в новото! „Другите“ без Бареков и Пеевски са по-добре, отколкото с тях.

Комитата каза...

Добавих и в текста.

Belomore каза...

Споко, няма начин да си помислим, че може нещо да си сбъркал или прекалил. Нито ти, нито другите от Л-С (либералната съпротива).

Как беше - "самозатваряне в надменната среда на непогрешимите..."

Комитата каза...

Нямам намерение да споря с тебе по теза, която си си навил на пръста от години. Питаш-отговарям.

Комитата каза...

Още повече, че е борба с вятърни мелници да тръгна да опровергавам такива хвърчащи твърдения – какво биха могли да означават такива неща като „автентично десни“ (думата „автентично“ съм я използвал в съвсем друг контекст в блога и никога за себе си) и „самозатваряне в надменната среда“? Нищо не означават, просто красиво звучащи фрази. Единственото, всъщност, което означават, е че авторът им, не одобрява мен или думите ми и се опитва да ми го покаже някак, но без да се впуска в подробности, а просто описва емоциите си. Добре, това разбрано. Не е кой знае колко ново за мен.

И понеже съм добронамерен - ще продължа – да, виждам че съм сбъркал или прекалил, специално в горната фраза, но какви са вариантите ми, какво друго бих могъл да кажа? Ако започна да агитирам за дадена политическа сила, което съм правил 1-2 пъти в блога с неособено добър резултат, читателите се концентрират в това коя политическа сила подкрепям и всичко останало губи смисъл - логиката, аргументите, фактите.

Тоест ако агитирам за определена политическа сила – ставам „самозатворен в надменността си“ и прочее бълнувания. А ако не агитирам за дадена политическа сила, означава, че съм прекалил или сбъркал.

Да, това което трябваше да напиша в онзи момент, докарвайки си лавина ирационални и емоционални аргументи и убивайки на практика дискусията, трябваше да изредя, че не трябва да се гласува за ГЕРБ, БСП, ДПС, Атака, РЗС и прочее креатури. Предпочетох да се изразя по-меко, за да не превръщам разговора в стрелба за и против Костов (евентуално Кунева, Зелените).

А сигурно третият вариант е да си мълча - е това няма да стане.

Belomore каза...

Стига с това мълчане, никой не ти казва да мълчиш, но явно на теб много ти се иска - вероятно ще е по-героично.
Като др. Янко, който бил нелегален и се криел, само дето никой не го търсел.

Трябваше да си кажеш какво ти е на сърцето - да, точно това - гласувайте за ДСБ или за Кунева, или за Зелените.
Гласувайте, защото те 1-2-3, а после очаквам и искам да направят 4-5-6 и ако не го направят, ше им тегля една...
За това съм те призовавал винаги.
Но явно "дискусията" ти е била по-важна.

Гес уот - няма такава абстрактна ценност "дискусия".
Голяма работа каква стрелба щяло да има, на кой му пука.

Няма място за игра и пози на независимост, има единствено позиция около барикадата.
Избираш - всеки ден, във всичко.
Винаги заемаш страна и с това, което казваш, и с това, което премълчаваш, с това кого громиш и кого подминаваш.

И изборът винаги опира до нещо конкретно - А, Б или В.
И ако / когато накрая останат А или Б, не можеш да кажеш, че единият е ултра лош, без да осъзнаеш, че подкрепяш другия.
Така функционират нещата в определени моменти.
А или Б, толкоз.
Добре дошли в реалността.

Та, когато искаш нещо, кажи си - ще те разберем.
Или пък дори и да не - голяма работа, какво че щяла да пукне някаква си дискусия.

До после.

Комитата каза...

Добре, изяснихме се, макар и да продължавам да не съм съгласен, защото продължавам да смятам че откровената агитация за дадена политическа сила ще бъде контрапродуктивна и ще попречи да се чуят аргументите и фактите.

Може би ще се появят изключения, не искам да гадая, но засега оставам на това мнение.

Анонимен каза...

Трябваше да се протестира срещу закона за електроните съобщения, срещу Цветанов че няма нужното образование, срещу Бойко че мафиот и няма образование за да е главен секретар на МВР. Ами флашки те? Но и да протестирате и да не протестирате няма да възкресите СДС което умря през 1991ва. А дясното.. То и без вас съществува. Червените боклуци здраво го държат. Олигархията е гарант че дясно ще има. Че неолиберална икономика ще има.

Комитата каза...

Мдаа, хора с психични проблеми отново коментират. Байно, аз съм бил на всички протести срещу подслушването и понеже познавам всички участници в по-малобройните протести, да те питам ти къде беше? Или ти, просто така, си смърдеше в дупката...

Споделените неща на Комитата

Виж какво споделям , заслужава си повече от това, което пиша. (старите споделени неща)